Mes suprantame, kad internetu pirkta prekė, kai matoma tik jos nuotrauka, ne visada gali atitikti Jūsų lūkesčius ją gavus, todėl bet kurią Blizgesys.lt įsigytą prekę galite grąžinti mums per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo dienos, apie tai mus informavus el.paštu blizgesys.info@gmail.com. Grąžintą prekę galite pasikeisti į kitą arba susigrąžinti už ją sumokėtus pinigus.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

·  Grąžinamos prekės turi būti tokioje pačioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekės buvo gautos pažeistoje pakuotėje) arba taip pat saugiai supakuotos

·  Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepakeitusios prekinės išvaizdos.

Grąžinamas prekes prašome siųsti šiuo adresu:

Dovilė Akučkaitė -Kulevičienė
Budelkiemio 14 – 57
LT 95244 Klaipėda
Lietuva

Grąžinamas prekes rekomenduojame siųsti registruotu paštu, nes tik tokiu atveju galėsite matyti, kada prekės bus mums pristatytos, o siuntos praradimo atveju yra galimybė gauti kompensaciją iš Lietuvos pašto.

Dėmesio! Prekių grąžinimo išlaidas ar keitimo privalo padengti pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinamos nekokybiškos prekės arba klaidingos komplektacijos dėl mūsų kaltės. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

PRISTATYMO SĄLYGOS

PRISTATYMAS LIETUVOJE

– Jei prekė yra sandelyje, išsiunčiame per 2-7 darbo dienas, po apmokėjimo

– Jei prekės nėra sandelyje, išsiunčiame per 10 darbo dienų, po apmokėjimo.

 
– Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis LP Express ir Lietuvos pašto paslaugomis.

– Prekės per paštomatus pristatomos per 1-2 dienas, o paštu 5-10 dienų.

Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

PRISTATYMAS UŽSIENYJE


– Siunčiame į užsienį registruotu paštu.

– Užsakymus išsiunčiame po apmokėjomo per 2-5 darbo dienas.

– Pristatymo trukmė priklauso nuo šalies į kurią keliauja siunta, dėl tikslesnio termino teiraukitės Jūsų šalies pašto skyriuje.

– Užsakymo gavėjas, jūs esate atsakinga(s) už visų importo mokesčių, muitinės ir vietos mokesčius taikomus jūsų šalyje.

– Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

– Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

– Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

– Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

–  Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pateikti pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas.

– Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio – padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.